Verzenden & retourneren

Zodra je bestelling is verzonden ontvang je van ons een verzendmail met een track en trace code zodat je je pakket kunt volgen. Heb je vragen over de levering van je pakket? Stuur een email naar info@mooienmachtig.nl en we beantwoorden deze binnen 24 uur. Heb je vragen of ontbreekt er iets in je pakket? Bel ons dan op +31 (0) 6 10 11 93 98.

Mocht je ondanks onze zorg niet tevreden zijn over onze webshop, dienstverlening of is er iets mis met je bestelling die je hebt ontvangen, dan vinden wij dat héél vervelend. We stellen dan ook alles in het werk om de klacht snel en naar tevredenheid op te lossen!

En, hoe nu verder?
1) Natuurlijk zorgen we voor een snelle afwikkeling van je klacht. Je ontvangt binnen 24 uur onze reactie.
2) We vragen je geen artikelen te retourneren, alvorens je onze reactie hebt ontvangen op je klacht.
3) We gaan na waar het precies is misgegaan en/of wat de oorzaak hiervan is.
4) Zodra hier duidelijkheid over is nemen we contact op om samen met jou tot een oplossing te komen.
5) Vervolgens houden we je op de hoogte van de verder te nemen stappen.

Meld je klacht per post, telefoon of e-mail (betreft het een klacht over een product, graag een foto bijvoegen):

Mooi en Machtig

t.a.v. klachtenafhandeling 
Nonnenveld 116
4811 DV Breda

Telefoon: +31 (0) 6 10 11 93 98
E-mail: info@mooienmachtig